Kawasaki 636 Stunter (fighter) #4

Wat voor diameter pijp gebruik jij meestal?
Ik heb namelijk zoiets vergelijkbaars liggen (zelfbouw) en die gebruik ik toch nooit meer.

Hee!Dat word intressant!Gebruik 32/35 en 38 mm meestal.Maar die boren zijn lost te koop toch? O-)
Piccie? :Y
 
Goedemorgen,effe omhoog krikken.Heb weer een paar dagen vrij. *O*
(Had ik al gezegd dat ik morgen mijn spuitwerk kan ophalen? *O* )

Freempie is 12 kg,origineel 9 kg.Netjes toch. :+
Hij kan de lasmal in. :Y
full
 
Goedemorgen,effe omhoog krikken.Heb weer een paar dagen vrij. *O*
(Had ik al gezegd dat ik morgen mijn spuitwerk kan ophalen? *O* )

Freempie is 12 kg,origineel 9 kg.Netjes toch. :+
Hij kan de lasmal in. :Y [afbeelding]


G! ziet er heerlijk uit!... zie je kans wel een nokje voorop te maken voor de stuuruitslag straks?.. en het dingetje voor expansievat niet vergeten ;)
 
Komt allemaal goed,alleen rust kan U redden! ;)

Hij zit in de mal vast,we kunnen een paar uurtjes bakke. :+
full
 

Danku. :+
En er zijn heeeeeel wat lasjes,mooi complex freempje om te lassen,ben nu pakkumbeet 3 uurtjes aan het lassen.Morgenochtend nog wel een paar uurtjes,dit frame heeft de beker wat aflastijd betreft. O-)
 
Danku. :+
En er zijn heeeeeel wat lasjes,mooi complex freempje om te lassen,ben nu pakkumbeet 3 uurtjes aan het lassen.Morgenochtend nog wel een paar uurtjes,dit frame heeft de beker wat aflastijd betreft. O-)


ik ga het binnenkort ook oefenen!..

zie jij trouwens de mogenlijkheid om u-profiel te buigen?
 
Hee!Dat word intressant!Gebruik 32/35 en 38 mm meestal.Maar die boren zijn lost te koop toch? O-)
Piccie? :Y

Dat is jammer. '(
Degene die ik nog heb liggen gaat maar tot 18 mm.(geloof ik)
Het is namelijk zo dat je bij de kleinere maten een andere opname hebt waar de gatzaag opgeschroefd wordt.

Maar als je iemand met een draaibankje en freesmachine zoekt moet die makkelijk zoeen ding na kunnen maken.
 
Laatst bewerkt:
Dat is jammer. '(
Degene die ik nog heb liggen gaat maar tot 18 mm.(geloof ik)
Het is namelijk zo dat je bij de kleinere maten een andere opname hebt waar de gatzaag opgeschroefd wordt.

Maar als je iemand met een draaibankje en freesmachine zoekt moet die makkelijk zoeen ding na kunnen maken.

Geen probleem,koop wel een nieuwe. ;)
Toch bedankt. :}
 
Mooi,hij is afgelast.Kijken of die nog past en dan nog wat kleine dingen er op prutsen.
Laurens,als jij the Green Machine ophaalt neem dan de jiffy,expansievatje even mee.
Wil ik eerst passen voordat ik de strippen er op las.
Was een pittig freempje om te lassen,kon er soms moeilijk bij,maar goed alles is dicht. ;)
:W
full
 
Laatst bewerkt:
Mooi,hij is afgelast.Kijken of die nog past en dan nog wat kleine dingen er op prutsen.
Laurens,als jij the Green Machine ophaalt neem dan de jiffy,expansievatje even mee.
Wil ik eerst passen voordat ik de strippen er op las.
Was een pittig freempje om te lassen,kon er soms moeilijk bij,maar goed alles is dicht. ;)
:W [afbeelding]
Wat ga je tot die tijd doen??? :P
 
Mooi werk, ik neem aan dat je tig last? Wat mij betreft is tig de mooiste techniek die er is kwa lassen.
Hier kun je rustig trots op zijn lau, wat een frame :) ik ben benieuwd naar de kleur.
 
Las altijd tig ja,mooiste manier van lassen. :Y

Goed,hij zit er weer op.Weer eentje voor aan de muur in de werkplaats.(Daar hangen de meeste grote klussen. :Y
Heb het idee dat het sterkste en compactste frame wat ik tot nu gebouwd heb.
Kleine beugeltje troep moet er nog op. O-)

Paar piccies.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan